Vitra op Maison & Objet Paris

7 - 11 september 2018

De accessoirecollectie van Vitra bestaat uit een groeiend portfolio met designobjecten, accessoires en textiel die door het Zwitserse meubelbedrijf geproduceerd worden. De collectie is gebaseerd op klassieke patronen en voorwerpen, gecreëerd door ontwerpers zoals Alexander Girard, George Nelson en Charles & Ray Eames. Naast deze klassiekers bevat de collectie ook stukken van hedendaagse ontwerpers. Authenticiteit, vrolijkheid en speelsheid zijn kenmerkend voor Vitra’s accessoirecollectie.

Vitra zal zijn accessoireportfolio in de herfst-/wintercollectie van 2018 uitbreiden met designobjecten van Charles & Ray Eames, Alexander Girard, Arik Levy en Front.

Hier kunt u de persberichten als pdf-document downloaden:
Deutsch | English | Français | Español | Italiano | Nederlands | 日本

Overeenkomstig beeldmateriaal vindt u in onze fotodatabank. Na een eenmalige registratie krijgt u een login waarmee u te allen tijde passende beelden kunt zoeken. Ofwel kunt u via de quick link die u aan de linkerkant vindt alle beschikbare beelden oproepen.

Vindt u niet wat u zoekt, dan helpen onze pr-managers u met plezier verder.