Vitra op Maison & Objet Paris

19 - 23 januari 2018

De accessoirecollectie van Vitra bestaat uit een groeiend portfolio met designobjecten, accessoires en textiel die door het Zwitserse meubelbedrijf geproduceerd worden. De collectie is gebaseerd op klassieke patronen en voorwerpen, gecreëerd door ontwerpers zoals Alexander Girard, George Nelson en Charles & Ray Eames. Naast deze klassiekers bevat de collectie ook stukken van hedendaagse ontwerpers zoals Jasper Morrison en de broers Bouroullec. Authenticiteit, vrolijkheid en speelsheid zijn kenmerkend voor Vitra’s accessoirecollectie.

Vitra zal zijn accessoireportfolio in de lente-/zomercollectie van 2018 uitbreiden met designobjecten van Ronan & Erwan Bouroullec, Jasper Morrison en Alexander Girard.

Hier kunt u de persberichten als pdf-document downloaden:
Deutsch | English | Español | Français | Italiano | Nederlands | 日本

Overeenkomstig beeldmateriaal vindt u in onze fotodatabank. Na een eenmalige registratie krijgt u een login waarmee u te allen tijde passende beelden kunt zoeken. Ofwel kunt u via de quick link die u aan de linkerkant vindt alle beschikbare beelden oproepen.

Vindt u niet wat u zoekt, dan helpen onze pr-managers u met plezier verder.